  • Data: 2021-04-04 20:50:25
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Zapytaj tych, co stali w korku. W tym tramwaju, czy w tych samochodach.

    Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają. Co za
    różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem? To
    nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu. Jest nawet gorzej
    niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym wodę, albo ciepłe
    napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych protestujących.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr