  • Data: 2021-04-04 14:59:59
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Zygmunt Yörgensen z...@g...com ...

    > Manify i maratony są zwykle zgłaszane. Nu a tu? Nie wiadomo
    > czy zgłosili tuptanie, gdyby zgłosili wtedy by o tym chętnie
    > poinformowali.

    Acha, czyli tobie nie chodzi o fakt przeszkadzania, upierdliwości etc
    tylko o fakt zgłoszenia.
    Zgłoszone ci nie przeszkadza chociaz nie mozesz przejsc.
    Niezgłoszone ci przeszkadza, chociaz nie mozesz przejsc.

    Czy bede niegrzeczny jezeli stwierdze ze moim zdaniem kłamiesz i tak
    naprawde linia podziału przebiega po temacie a nie po fakcie
    zgłoszenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"