  • Data: 2021-04-05 15:29:00
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > PiS wygrał wybory. Ma większość w parlamencie i swojego prezydenta. Do
    > najbliższych wyborów będzie rządził. Weź mi wyjaśnij, jaki wpływ może
    > mieć na ich działania kretyn, co to się do lampy przywiążę?

    https://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,20805614,pis-po
    -raz-pierwszy-tak-wyraznie-sie-cofnal-sukces-czarneg
    o.html

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/czarny-
    protest-polki-znowu-wychodza-na-ulice-miast-relacja/
    v2gzd5l
    "I choć rząd powstrzymał się wówczas od planów zaostrzenia przepisów
    dotyczących aborcji (...)"

    https://forsal.pl/artykuly/1437241,liban-premier-saa
    d-hariri-po-protestach-oglasza-dymisje-swego-rzadu.h
    tml
    "Premier Libanu Saad Hariri ogłosił we wtorek, w 13. antyrządowych
    protestów, że składa dymisję swojego gabinetu. Demonstranci chcą
    odejścia rządzących, którym zarzucają korupcję i niezdolność do
    znalezienia wyjścia z kryzysu gospodarczego i społecznego. "

    https://histmag.org/Prawa-wyborcze-kobiet-jak-prabab
    ki-walczyly-o-glos-11682/

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Tylko tak
    > realnie

    Wystarczająco realnie, czy jeszcze nie?

    > i bez inwektyw.

    Jest akcja - jest reakcja.
    Ale nie jesteś pierwszy, który tak zaczyna, a potem oburza się na inwektywy.

    > Co to zmieni, poza wkurwieniem kilku spóźnionych
    > pasażerów tramwaju?

    Już wiele razy prosiłem cię, żebyś zajrzał do podręcznika historii.
    Miałeś wiele razy samodzielni okazję żeby się dowiedzieć co to zmieni.

    > Aaaa! To jakby na FaceBooku, czy innym Internecie ktoś napisał, że mu
    > się PiS nie podoba, to by nie wiedzieli, ale demonstrant u latarni
    > wywołuje tak jakby nadprzyrodzone siły, które olśnią wyborców.

    Tak właśnie się dzieje.
    Tyle, że nie są to siły nadprzyrodzone. Od dawna wiadomo jak to działa i
    nie jest to wiedza tajemna.

    > Tylko każdy ma swoją normę na normalność. Podczas ostatnich wyborów dla
    > większości była to normalność PiS.

    Nie.
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/192814
    0,1,jak-glosowali-mlodzi-i-starsi-miasto-i-wies.read

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/192809
    4,1,pis-wygrywa-wybory-parlamentarne-bierze-wiekszos
    c.read

    PiS zdobył - 43,76 proc. głosów,
    Koalicja Obywatelska PO .N IPL Zieloni - 27,24 proc.,
    Sojusz Lewicy Demokratycznej - 12,52 proc.,
    Polskie Stronnictwo Ludowe - 8,58 proc.,
    Konfederacja - 6,79 proc.

    55,13% to więcej niż 43,76%
    Nie licząc tych, którzy w ogóle nie głosowali.

    > Możesz sie z tym nie zgadzać,

    Dziękuję, że mogę się nie zgadzać z nieprawdą.

    > co
    > nadal nie zmienia tego, że oni mają prawo do takiej normalności.

    Nie mają.
    Mają takie samo prawo, jak właściciele niewolników mieli prawo do
    posiadania niewolników.
    Posiadanie większości w sejmie nie daje prawa do deptania praw człowieka.

    > Ale dla niektórych normalnością może być akurat wyznaniowe państwo
    > reżimowe.

    Dla niektórych posiadanie niewolników też jest normalnością.
    Co nie czyni tego normalnym.

    > I trzeba zrobić wszystko, by jak największą ilość ludzi
    > przekonać, że nie.

    No właśnie.

    > Sensu okupowania latarni nadal nie widzę.

    Bo spałeś na lekcjach historii.

    Ciach reszta, bo nie chce mi się wałkować w kółko tego samego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr