  • Data: 2021-04-05 19:53:03
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Bez wątpienia. Tylko, czy to były protesty kilku oszołomów wiążących się
    > do słupów i okupujących przejścia dla pieszych i tory tramwajowe? Czy
    > dostrzegasz skalę?

    Czyli to ty ustalasz skalę?
    Od jakiej ilości kończą się oszołomy, a zaczyna ważny protest?

    > JAk kilka tysięcy uzna za stosowne protestować, to to zrozumiem.

    A jak mniej, to nie rozumiesz.... Nie musisz.

    I przy okazji dowiedziałem się, że to musi być kilka tysięcy, bo jak
    mniej, to oszołomy.

    > Nie mieszczą się na chodniku. Ale podnoszenie prestiżu protestu poprzez
    > wkurwianie motorniczych, to zdecydowanie inna sprawa.

    Kilka tysięcy chyba wkurwi więcej motorniczych, niż kilku oszołomów. Czy
    nie?

    Bo widzisz... dla normalnych ludzi istotniejsze jest o co jest protest,
    niż jego skala.
    Podam ci przykład. Taki bardziej obrazowy żebyś dał radę zrozumieć.
    Jeżeli na plantacji pracuje 500 niewolników i jeden z nich zaprotestuje,
    to wcale nie znaczy, że jest oszołomem, bo protestuje sam.
    Ale ty to zrozumiesz dopiero, gdy zaprotestuje kilka tysięcy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr