  • Data: 2021-04-05 11:42:37
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 10:11, Kviat pisze:
    > Normalny, za spóźnienie się na pociąg, czy samolot, nie będzie obwiniał
    > protestujących, lecz tych, którzy do tego doprowadzili. Wie, że to nie
    > protestujący mu przeszkodzili.

    Nie, no oczywiście, że obwini o to pilotów / maszynistów, którzy
    odlecieli. Czasem traktuję to Twoje pisanie jako po prostu chęć
    napisania czegoś odwrotnie do tego, co ja piszę i specjalnie to testuję.
    Ale teraz, toś wyjątkowo odpłynął od rzeczywistości.

    Taki spóźniony w żadnym wypadku i już nigdy tych protestujących nie
    poprze. To tylko protestującym się wydaje, że takie kretyńskie akcje
    przysparzają im poparcia. A tak nie jest.

    Protest oczywiście trzeba przeprowadzić tak, by był zauważony, ale weź
    pod uwagę, że spora część ma po prostu w d...e całą tę szopkę. Oni nawet
    nie będą się chcieli dowiedzieć, czemu te jełopy siedzą na pasach. Gdyby
    nie stojący policjanci, to kilku z nich poszłoby i dało po kłach
    siedzącym i kopem wywaliło na ten umiłowany chodnik.

    Teraz u nas w górach jak jest protest, to kilku osobowy. Ale w latach
    80~90tych mieszkałem w Krakowie. Jak musieliśmy z buta łazić, bo MPK
    strajkowało, to nikt nie zachwycał się ideologią tego strajku, tylko
    każdy, kto mógł podwoził innych. Sądzę, ze niewiele brakowało, a MPK
    stałoby się niepotrzebne.

    W ogólnym zarysie, to celem tych protestujących jest zaistnienie w
    mediach. Im bardziej zbiorą na garb, tym będą poważniejszymi
    opozycjonistami. Wiesz, co by dał Prezes Jarosław za to, by być choć
    kilka dni internowanym?

    Liczy się tak naprawdę tylko to, co przy urnach. Resztą nikt się nie
    przejmuje. Na tym polityka polega.

    --
    Robert Tomasik