  • Data: 2021-04-03 22:45:36
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda, ze pomijasz i nie dopuszczasz do siebie myśli, że są ludzie
    > rozumiejący, że siadanie na jezdni w żadnym stopniu nie wpłynie na
    > rzeczywistość.

    A mogłeś nie spać na lekcjach historii.
    Dopuściłbyś do siebie myśl, że są ludzie rozumiejący, że siadanie na
    jezdni wpływa na rzeczywistość.

    > Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają,

    Normalnym ludziom nie przeszkadzają.

    > to ich prawo.

    I obowiązek.

    > Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
    > zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

    Nie. Terroryzm polityczny zaczyna się, gdy normalnych ludzi zjeby
    próbują rozjechać samochodem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr