  • Data: 2021-04-04 10:09:51
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zygmunt Yörgensen z...@g...com ...
    > Czyli w momencie kiedy jest w miescie jakis maraton, etc to sa łamane
    > twoje prawa? Takich sytuacji gdzie zamykane sa ulice jest przeciez
    > wiele.

    Manify i maratony są zwykle zgłaszane. Nu a tu? Nie wiadomo
    czy zgłosili tuptanie, gdyby zgłosili wtedy by o tym chętnie poinformowali.

    > Uwielbiam takie "praworzadne" argumentacje.

    Ano.
    cyt.
    Należy zauważyć, że skutek ten musi dotknąć przynajmniej jednej osoby,
    pokrzywdzonego czynem sprawcy, bez konieczności równoczesnego wskazania,
    iż skutek mógł ponadto dotknąć jeszcze inne osoby.

    Tak więc skutek mógł dotknąć tylko jednego policjanta i mandacik się należy.