  • Data: 2021-04-04 11:53:07
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wówczas organizuje się objazdy. Po za tym trzeba rozróżnić skalę
    > problemu. Jeśli kilka tysięcy chce pobiegać, to kilka tysięcy może
    > poczekać. Ale jak (na zdjęciu mamy kilku) chce sobie posiedzieć, to mogą
    > to na ławce w parku zrobić i niekoniecznie muszą na środku dwupasmówki.

    Tak już to jest zorganizowane, że protesty są i będą (również jak już o
    obecnej władzy niewielu będzie pamiętać). Z zasady protest polega na
    tym, że ma być zauważony więc również z zasady potrulat robienia
    protestów tak żeby niekogo nie urazić ani mu nie przeszkodzić jest bez
    sensu.

    Ja rozumiem, że u ciebie jedynym zgromadzeniem jest procesja na boże
    ciało ale u nas to w zasadzie wszyscy się przyzwyczaili. Z tego co
    pamiętam to na trzech wyrywnych co ich w mediach opisano, to dwóch było
    jednak "nie zwykłymi obywatelami" - jeden to fukcjonariusz abw pracujący
    pod przykrywką czyli z "certyfikatem stabilności psychicznej" jak widać
    kupionym na bazarze u ruskich i kierowca jakiegoś pisiora... Jak widać
    protesty przeszkadzają głównie władzy:P

    --
    Shrek