  • Data: 2021-04-03 13:31:18
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:
    > Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego
    > cytatu i tam jest: cyt. gdzie zablokowano ruch samochodów.

    Dziennikarze właśnie przeważnie celem osiągnięcia odpowiedniego skutku i
    przekonania czytelników do wejścia do artykułu używają takich sztuczek.
    Mamy tytuł "Czy Prezydent RP jest gejem?", a po kliknięciu i przebiciu
    się prze stos reklam i zgód dowiadujemy się, że dziennikarzowi nic na
    ten temat nie wiadomo. Ot tak chłop z wieczora się nad tym zastanawia.

    --
    Robert Tomasik