  • Data: 2021-04-03 17:25:26
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2021 o 15:37, Kviat pisze:
    > litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go
    > ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca (kierowcy)
    > doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie protestowali i właśnie
    > dlatego postanowił (postanowili) przejechać na siłę. Już ci pisałem, że
    > normalny człowiek mając taką wiedzę zaproponowałby protestującym
    > wsparcie, a nie przejechanie.

    Szkoda, ze pomijasz i nie dopuszczasz do siebie myśli, że są ludzie
    rozumiejący, że siadanie na jezdni w żadnym stopniu nie wpłynie na
    rzeczywistość. Dokąd protestujący innym ludziom nie przeszkadzają, to
    ich prawo. Ale jak zaczynają brać przechodniów za zakładników, to
    zaczyna się z tego robić normalny terroryzm polityczny.

    --
    Robert Tomasik