  • Data: 2021-04-03 15:37:41
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden z kierowców chciał przejechać, to się siedząca uczepiła jego
    > klamki, a jak mimo to przejechał, to próbowano z niego terrorystę
    > zrobić. Bo ośmielił się przejechać ulicą.

    I tej wersji się trzymaj. To nic, że jest absurdalna, żenująco głupia i
    jest zwyczajnym kłamstwem (jak na prawdziwego pislamistę przystało) i
    można zobaczyć na własne oczy na filmie jak było, ale masz przecież
    prawo myśleć, że tak właśnie było, pomimo tego, że wielokrotnie ci
    tłumaczono i udowadniano, że tak nie było.

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/798892
    5,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-pot
    racenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.html

    https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-prote
    stujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik
    -jest-reakcja-6570216746719936a

    Z litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go
    ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca (kierowcy)
    doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie protestowali i właśnie
    dlatego postanowił (postanowili) przejechać na siłę. Już ci pisałem, że
    normalny człowiek mając taką wiedzę zaproponowałby protestującym
    wsparcie, a nie przejechanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr