  • Data: 2021-04-03 13:17:28
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2021 o 13:08, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > Ale ja jak zwykle grzebnąłem głębiej do całości, a nie do okrojonego cytatu
    > i tam jest:
    > cyt.
    > gdzie zablokowano ruch samochodów.

    Zablokowano ruch samochodów na chodniku? Jest rzekomo cytat z zarzutów.
    Jeśli jest prawdziwy znaczy że kulson co go napisał jest idiotą. I tyle.

    > I zadałem pytanie, gdzie są prawa tych którzy chcą przejść po chodniku
    > czy gdzieś dojechać samochodem. I podstawowa sprawa (pismaki mogły pominąć)
    > czy było pozwolenie na tuptanie?

    Istotne jest to, co wpisano w zarzuty. A ponoć wpisano siedzenie na
    chodniku a nie udział w tuptaniu.

    Możliwości są dwie - albo przekręcono zarzuty albo kuson co jes stawiał
    jest idiotą i nie powinien obsługiwać klucza do magazynku z mopami bo go
    zepsuje.

    --
    Shrek