  • Data: 2021-04-03 14:38:05
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2021 o 14:29, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > Znamy tylko wersję jednej strony

    Oczywiście, o czym pisałem zresztą. Natomiast nie mamy tu przypadku o
    którym wcześniej pisano, że co innego jest w tytule i co innego w
    artykule. Ja też byłem zdania, że wygląda to jakoś inaczej, ale mamy
    rzekomy cytat z zarzutu i stoi tam jak byk "naruszyła ład i porządek
    publiczny poprzez siedzenie na chodniku, tj. o art. 51 § 1 k.w."

    > a nawet ta strona pisze o "blokowaniu ruchu ulicznego"

    Ale ponoć nie ona, ponadto nie o to ją oskarżają o o 51kw przez
    siedzenie na chodniku.

    > skoro tak, to co jest w wersji drugiej strony?

    Jak w większości tego przypadków - nie wiemy. Problem w tym, że nawet
    jakby to był fekjk (a nic na to na razie nie wskazuje) to... wygląda
    wiarygodnie. Czyli że policja jest postrzegana jako banda idiotów i
    nawet to nikogo już specjalnie nie dziwi, że jak idioci się zachowują.

    --
    Shrek