  • Data: 2004-05-07 09:22:21
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : [ciach]
    :
    : nie bede z tobą dyskutować bo myslisz ze każdy młody jest dresiarzem,
    : slucha hiphopu. Pustego balona z cycami to może ty szukasz ja jestem na
    : tyle amitną osobą że nie schodze poniżej pewnego poziomu lolu

    a na jakiej podstwaie tak sadzisz?

    ja tez jestem mlody, slucham hiphopu, techno i wiele innych, jak mam ochote
    dres naloze, a ambitny jestem jak cholera.

    Myslalem ze bedziesz na tyle inteligentny ze zrozumiesz tamta czesc posta.
    Napisales fragmencik piosenki hiphopowej "To tylko Oni" , dopislem jedna
    linijke,
    i odpowiedni komentarz.

    Akurat mnie Cycki nie jaraja (zrestza nie ta grupa :)

    P.