  • Data: 2004-05-06 09:59:00
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    news:c7bh9h$125$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > zle rozumujesz... zmieniasz nurt mego przekazu. CHodzi mi oto ze w
    > książce o C++ zawartość to prawie sam kod posegregowany na rozne funkcje
    > itd (i spis treśći).

    Specjalista od programowania :)

    > Powiedz czy widzisz różnicę między literaturą pozytywistyczną a kodem
    > c++ posegregowanym na rozdzialy?

    Tak, jedna kładzie nacisk na pracę u podstaw, a druga podstawy pracy.

    > tekst niezaleznie od treści. Wyobraz sobie dwie sytuacje :
    > 1. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej legende
    Bohatyrowiczów
    > 2. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej jak wygląda żródło
    > programu saper. sypie do niej kodem w c++

    Może jeszcze ni dorosłeś kolego, ale z dwojga przypadków pierwszy wydaje mi
    się bardziej kretyński i dziecinny.

    > Ktora sytuacja twoim zdaniem wydaje sie bardziej komiczna?

    1.

    > nie znam programisty który by nie siedział 8h przed komputerem dziennie
    > albo i więcej. Gra w gierki i programuje i zagląda do usenetu oraz na
    > irc by pogadac z kumplami jak to poraz tysięczny rozwalił wojsko wrogra
    > w warcrafcie i strzelił w tył głowy w counter-strike. Dziś jeden z
    > takich - kolega w klasie ktory mniej wiecej jest taki... no troche mniej
    > komputerowy ale nie odbiegający od tego standardziku... zaskoczył mnie
    > totalnie. powiedzial "musze znalezc sobie dupe" - ma u mnie czlowiek
    > szacunek ze nie zapomnial jeszcze o podstawowych normach zycia a raczej
> [...]

    Chłopcze, widzę, dorośnij, skończ studia, zabierz się do pracy a poznasz
    programistów. Na razie to widzę, że znasz żulików z klasy wyżej, którzy się
    za takich uważają :)