  • Data: 2004-05-06 09:23:13
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Powiedz mi, ale szczerze, czy widziałeś kiedyś dobrą książkę poświęconą
    > programowaniu? Czy może piszesz, bo tak Ci się wydaje?

    tak. widzialem ksiązke "jak napisac virus" oraz "c++" poradnik jakis i
    pisze co widziałem

    > Są też tacy, którym się wydaje, że literatura fachowa jest dla głupków.
    > "Tylko im współczuć, jednym i drugim."

    nie głupków a oszołomów którzy sa niewolnikami komputera

    > Obie. Opowiadać sagę Bohatyrowiczów? LOL.

    lepsze to niz opowiadanie o kodzie c++ jak on ladnie sie kompiluje LOL

    > A teraz wyobraź sobie inne sytuacje:
    >
    > 1. Twoja rozmowa w sprawie pracy... Opowiadasz przyszłemu pracodawcy legendę
    > Bohatyrowiczów.
    > 2. Twoja rozmowa w sprawie pracy... Dyskutujesz z pracodawcą na temat
    > fachowej ksiażki, którą ostatnio przeczytałeś.

    nie interesuje mnie praca informatyka. z resztą po rodzicach przejme
    firmę handlową więc nie musze sie spowiadac pracodawcy co czytam.

    > Więc Twoim zdaniem programista gra w gierki, ircuje i chwali się
    > osiagnieciami w CS, a gdzieś tam w wolnej chwili programuje?

    odwrotnie. programuje a w wolnych chwilach robi to co napisałeś

    > A, widzisz, dopiero wyszło na jaw, że mówimy o różnych rzeczach. Ja mówię o
    > programistach, Ty o smarkaczach z komputerem.

    jedni i drudzy bez roznicy ile maja lat to oszolomy i smarkacze. Znam
    takiego jednego 30 latka. Ma dobry samochód
    , wlasne mieszkanie , ale mieszka sam i po pracy (czyt. po
    programowaniu) przychodzi do kafejki internetowej
    (jak nie mialem neta to chodzilem tam) i gra w gierke i drze morde na
    cala kafejke z podniety jak strzelil komuś w łeb w cs-a albo w skoki
    narciarskie. Kazdy z nich taki sam
    --
    Janek Bohatyrowicz