  • Data: 2004-05-03 15:53:22
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: sebol <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > Witam
    > Jestem uczniem Jednego z Warszawskich Liceum. Zaczynając tę szkołę
    > poznałem nauczycielkę (która mnie uczy) i spotykamy sie po za lekcjami
    > jako kolega-kolezanka. Nie faworyzuje mnie, mam oceny takie na jakie
    > zasługuje.
    > A teraz pytania do was.
    > ..Czy jest jakieś prawo zakazujące relacji nauczyciel - uczeń ?

    zalezy ile lat ma ten "uczen"

    > ..Do jakiego stopnia oba podmioty mogą się posuwać w kontaktach
    > towarzyskich?

    patrz wyzej.

    > ..Czy dyrekcja szkoły ma prawo ingerować w tę relację?

    generalnie tak. Jezeli nie bedzie skarg ze strony rodzicow a kontakty
    towarzyskie pozostaną na stopie towarzyskiej to nie powinno być
    problemów. Jezeli nie pozostaną to dyrekcja moze np. zmienic ją aby nie
    uczyła cię bo trudno by było wtedy mówić o obiektywnym ocenianiu. Inna
    sprawa ze rekacja ze strony osób postronnych może być bardziej zdecydowana.

    > dziękuje za odpowiedz
    > p.s najlepiej by ktoś mi wkleił akty prawne mówiące o tym.

    nie, nie ma wprost par zakazującego kontaków seksualnych są natomiast
    inne wynikające z misji edukacyjnej, obiektywizmu i kompetencji dyrekcji
    szkół państwowych - łącznie z kuratorium.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl