  • Data: 2004-05-03 14:04:28
    Temat: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem uczniem Jednego z Warszawskich Liceum. Zaczynając tę szkołę
    poznałem nauczycielkę (która mnie uczy) i spotykamy sie po za lekcjami
    jako kolega-kolezanka. Nie faworyzuje mnie, mam oceny takie na jakie
    zasługuje.
    A teraz pytania do was.
    .Czy jest jakieś prawo zakazujące relacji nauczyciel - uczeń ?
    .Do jakiego stopnia oba podmioty mogą się posuwać w kontaktach towarzyskich?
    .Czy dyrekcja szkoły ma prawo ingerować w tę relację?
    dziękuje za odpowiedz
    p.s najlepiej by ktoś mi wkleił akty prawne mówiące o tym.
    --
    Janek Bohatyrowicz