  • Data: 2006-01-12 14:41:31
    Temat: Re: Naklejka licencyjna windows XP
    Od: "Marcin T" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ath" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2d71.0000007b.43c666cb@newsgate.onet.pl...

    > Nic nie łamiesz. Naklejka jedynie ułatwia identyfikacje legalnego
    > oprogramowania.
    >
    > A.

    radziłbym przeczytać EULA na którą się zgadzasz podczas instalacji Windowsa
    lub jego pierwszego uruchomienia (w przypadku systemów fachowo
    preinstalowanych) Jeżeli w tej umowei jest taki wymóg to musisz nakleić gdyż
    tak mówi umowa na która się musisz zgodzić aby zainstalowac system. Jeżeli
    nie ma takiego zapisu to nie musisz. prawa autorskie nie maja tu nic do
    rzeczy.
    EULA znajduje się też na płycie instalacyjnej w postaci pliku tekstowego.