  • Data: 2004-01-11 07:36:49
    Temat: Re: NOM - co moga zrobic ?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    11 Jan 2004 03:37:05 +0100, na pl.soc.prawo, k...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Sad by wydal orzeczenie, ze nie ma sprawy wcale i NOM bylby przegral. Te
    > rozmowy moglby byc darmowe. Kto mnie powiadomil, ze one beda platne ? Nie
    > podpisalem zadnej umowy z NOMem. Czemu potem wprowadzili umowy na prefix ?
    > Czyzby sami wiedzieli, ze to niezgodne z prawem bez umowy ?

    Jesteś niezły kombinataor !!!! Chyba nie znajdziesz pomocy tutaj bo ta
    grupa nie pomaga w oszustwach, wyłudzeniach itp.

    A co to powyższego - Plus musiałby udowodnić, że masz telefon.
    A NOM potrafi udowodnić, że korzystałeś z usług wybierając odpowiedni
    perfix. Skąd twierdzenie, że korzystanie z perfiksu bez umowy nie jest
    zgodne z prawem ? Ty miałeś *możliwość wyboru* -jak nie miałeś umowy a
    uważasz że powinna być - *to po co wybierałeś ten perfiks*.
    Wszystko to *mocno pachnie próbą naciągania*.
    Dla mnie EOT.

    Mieczysław