  • Data: 2004-01-11 02:37:05
    Temat: Re: NOM - co moga zrobic ?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co
    >
    > A sąd na to nakaz zapłaty plus koszty sądowe:-)
    >
    > HaNkA

    A jak by tobie nagle przyszedl rachunek np z Plus GSM ( chociaz nie masz tam
    komorki ) i kaza zaplacic.

    Sad by wydal orzeczenie, ze nie ma sprawy wcale i NOM bylby przegral. Te
    rozmowy moglby byc darmowe. Kto mnie powiadomil, ze one beda platne ? Nie
    podpisalem zadnej umowy z NOMem. Czemu potem wprowadzili umowy na prefix ?
    Czyzby sami wiedzieli, ze to niezgodne z prawem bez umowy ?