    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NARKOTYKI
    Date: Sun, 15 Aug 2004 15:32:11 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Mowienie cos typu, gdy sie zaczyna palcic M. zawsze sie konczy na
    kompocie
    > jest totalna bzdura

    Pewnie masz rację że nie każdy kto zaczyna od THC kończy na czymś
    twardym.
    Ale kto powiedział, że największym i jedynym problemem jest sięganie
    przez trawkę po twarde narkotyki?
    Według mnie częste używanie samej M może w zupełności wystarczyć
    aby wykoślawić sobie życie. Przykłady tego znam osobiście.
    Podobnie jest np. z alkoholem (wiem , wiem - nie jest zabroniony :)).
    Tysiące ludzi używa go z głową a nawet pożytkiem ale inne tysiące
    mają przez tę substancję sp.. życie.
    Tyle że moim zdaniem bezmyślnie używane narkotyki (nawet
    miękkie) bardziej niż bezmyślnie używany alkohol niszczą ludzką
    psychikę. Być może dlatego (póki co) są zabronione.

    -> http://usenet.pomocprawna.info