  • Data: 2002-04-04 22:54:12
    Temat: Re: Meldunek na stale
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Apr 2002, Artur Golański wrote:

    >+ "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał:
    [...]
    >+ >Podstawa?
    >+ Ustawa o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych (art. 9 ust. 2) - do
    >+ zameldowania na pobyt staly nalezy przedstawic potwierdzenie
    >+ uprawnienia do przebywania w lokalu. Wpis w dowodzie staje sie wiec
    >+ oczywistym urzedowym potwierdzeniem tego faktu.

    Które może być oczywiście nieaktualne. BTW: w nowych dowodach
    jest taka pozycja ??

    >+ Przyklad: wlsaciciel
    >+ lokalu wymienil zamki i nie chce mnie wpuscic do niego (mam tam stale
    >+ zameldowanie).

    Pytanie zasadnicze: a masz prawo do lokalu ? Czy tylko
    wpis o zameldowaniu jest nieprawdziwy/bezprawny ? Bo bez
    tej informacji to sobie pogdybamy.

    >+ Prosze o pomoc Policję, okazuję dowód z zameldowaniem,
    >+ wlasciciel nie ma dokumentu o wymeldowaniu mnie lub wyroku. Wpusci
    >+ mnie do lokalu czy nie ?

    Pytanie czy *policja* będzie chciała wejść:
    argument że wpis w dowodzie JEST nieaktualny bo umowa się
    skończyła, wobec czego prosimy o zapytanie przełożonych
    czy interwencja nie jest bezprawna MOŻE poskutkować ;)
    Przypomnienie że "jeden dziennikarz zameldował się
    u matki ministra spraw wewnętrznych" może też wywołać
    pewne wrażenie (a to prawda).

    Pozdrowienia, Gotfryd