  • Data: 2002-04-04 19:13:28
    Temat: Re: Meldunek na stale
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał:

    >Trzebaby zbadać czy nie straciłeś w międzyczasie tytułu prawnego do lokalu
    >z innych powodów (np. jakaś umowa pod warunkiem rozwiązującym).
    I co policjant ma badac ? Stojac pod dzwiami ? (wlasciciel zgodzil sie
    na stale zameldowanie, teraz jego problem jak to odkrecic. Lokator ma
    wpis w dowodzie, a on co ma ?)
    Postawiłem pytanie, a ty je pominales.

    >Ponadto zameldować mogli cię tam twoi rodzice gdy byłeś jeszcze dzieckiem,
    >i wtedy ów tytuł prawny obejmował ich, a niekoniecznie ciebie po dojściu
    >do pełnoletności...
    Teraz podaj ty podstawe prawna, ze dziecko traci ten tytul z chwila
    uzyskania pelnoletnosci.
    A tak w ogole proponuje zawezic ewentualna dyskusja do tezy, ktora
    postawilem na poczatku i udowodnilem na powolujac sie na ustawe.
    Kontrargumentów z twej strony narazie brak.

    Artur Golański