  • Data: 2021-02-10 15:49:34
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 15:23:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Hmmm... nijak nie może mi wyjść inaczej niż to, że w otoczeniu
    > Pawłowicz i Holeckiej czuć siarką.

    Młynarska była w tym przybytku i rozkminiła, czemu Pani Sędzia tak ochoczo
    wraca do Malinowego Zdroju:

    "- Fantastyczne miejsce na totalnym odludziu. Tam są cudowne kąpiele w
    siarce. Wchodzisz do siarki, moczysz du*ę i wychodzisz jak młody bóg -
    zażartowała. Nie była tam wtedy sama, ale towarzyszyła jej Joanna Kurowska.
    - Siedziałyśmy w tej siarce od rana do nocy i widać efekty - śmiała się
    dziennikarka.
    Pointą wspomnienia była próba odgadnięcia "prawdziwych" powodów wizyty
    Pawłowicz. - Po prostu pani Krystyna zapragnęła spotkania z siarką -
    powiedziała Młynarska."

    https://natemat.pl/338039,afera-z-pobytem-pawlowicz-
    w-hotelu-mlynarska-zazartowala-o-powodach-wizyty#

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com