  • 1. Data: 2021-02-10 09:58:48
    Temat: Media na ostro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze
    rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji.

    Hm ... może i racja.

    Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

    J.

  • 2. Data: 2021-02-10 10:20:21
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 09:58:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

    Trzeba desperata, który to sprawdzi.
    Ącki i Filipek nareszcie się na coś przydadzą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-02-10 12:10:41
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 10.02.2021 o 09:58, J.F. pisze:

    > Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze
    > rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji.
    >
    > Hm ... może i racja.
    >
    > Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

    nieredaktor Michał Rachoń w TVP Info mówił i puszczał paski czerwone, że
    koncerny międzynarodowe nie chcą dawać pieniędzy na walke z COVID

    natomiast ten sam nieredaktor Michał Rachoń zapomina mówić o pomysłach
    na polepszenie życia obywatelom, które są całkowicie zbieżne z programem PiS

    nieredaktor Michał Rachoń zapomina mówić o wielu wydarzeniach które się
    dzieją

  • 4. Data: 2021-02-10 12:22:01
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Pamiętam czasy kiedy były 2 programy TV i 3 programy radia.
    Zastanawiam się, czy wiedza, że jakiś burmistrz czy prezydent miasta z
    PiS kradnie lub zatrudnia tylko swoich znajomków, czy ta wiedza jest mi
    potrzebna.

    w ustawie prawo prasowe:
    Art. 5. 1. Każdy, zgodnie z zasadą wolności słowa i prawem do krytyki,
    może udzielać informacji prasie.
    2. Nikt nie może być narażony na uszczerbek lub zarzut z powodu
    udzielenia informacji prasie, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
    Art. 6. 1. Prasa jest zobowiązana do prawdziwego przedstawiania
    omawianych zjawisk.

    tylko problem jest z interpretacją, Gazeta Polska uważa że prawdziwie
    przedstawia, a Gazeta Wyborcza kłamie, a Wyborcza

  • 5. Data: 2021-02-10 12:25:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:10:41 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

    > nieredaktor Michał Rachoń w TVP Info mówił i puszczał paski czerwone, że
    > koncerny międzynarodowe nie chcą dawać pieniędzy na walke z COVID

    Przezwyciężyłem wstręt i wlazłem na https://www.tvp.info/, a tam rzecznik
    Rady Misiewiczów tłumaczy, że cyfrowi giganci unikają opodatkowania; o
    czarnym proteście jakoś nic.

    Oprócz tego można się dowiedzieć, że Ida Nowakowska zawierzyła całe swoje
    życie Panu Bogu, a historyczno-survivalowy reality show szlakiem Armii
    Andersa, ,,Szlak nadziei", będzie miał premierę już w sobotę. Nie będzie
    łatwo, albowiem "w pierwszym [odcinku], emitowanym w sobotę 2 stycznia,
    uczestnicy wyruszają w daleką podróż do Syberii, gdzie pierwsze kilometry
    wędrówki prowadzą przez zamrożoną tajgę. Temperatura wynosi piętnaście
    stopni poniżej zera, a w okolicy od kilku tygodni odnotowano zwiększoną
    aktywność wilków i niedźwiedzi."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-02-10 12:30:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Widzisz... jak już tam zajrzałeś fujjjjj to może się czegoś dowiesz,
    zobaczysz jak wygląda życie w innym matrixie, uświadomisz coś sobie...

    A może pójdziesz na spacer i przewietrzysz te zgniłe komórki od "czarno
    na białym" ;-)

  • 7. Data: 2021-02-10 12:34:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-10 o 12:22, Henryk Hajdan pisze:
    > tylko problem jest z interpretacją, Gazeta Polska uważa że prawdziwie
    > przedstawia, a Gazeta Wyborcza kłamie, a Wyborcza

    Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma
    sobie sam wyrobić zdanie.
    Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać
    za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

  • 8. Data: 2021-02-10 12:49:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >2. Nikt nie może być narażony na uszczerbek lub zarzut z powodu
    >udzielenia informacji prasie, jeżeli działał w granicach prawem

    Taa ... to jak to pogodzic z "informacji udziela wylacznie rzecznik" ?
    Czasem z zakazem wypowiadania sie dla innych
    pracownikow/funkcjonariuszy.

    A jak biskup nakazuje ksiedzu usunac strone na Facebooku, to juz
    narusza ustawe, czy jeszcze nie ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-02-10 12:52:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Trzeba desperata, który to sprawdzi.
    >Ącki i Filipek nareszcie się na coś przydadzą.

    Cos tam jest ... www.tvp.info.

    A jak ktos nie znajdzie sam ...
    https://www.tvp.info/52229593/protest-mediow-media-b
    ez-wybory-beata-mazurek-przypomina-czasy-po-psl

    No ciekawe.

    Tylko ... za "obrone laptopa" delikwenta skazano niedawno.
    Wina oczywiscie "kasty", ale jakos Ziobro sprawy nie kazal wycofac :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-02-10 14:27:30
    Od: Kviat

    W dniu 10.02.2021 o 12:34, _Master_ pisze:

    > Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma
    > sobie sam wyrobić zdanie.

    Jeżeli na szalę kładziesz kłamstwa i manipulacje, to powstaje równowaga?
    Chyba coś ci się pomyliło.

    > Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać
    > za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

    O czym ty piszesz? Przecież on nie chce likwidować wolnych mediów.

    Właśnie dałeś przykład kłamstwa i manipulacji. To ma być ta równowaga?

    To tak jak z płaskoziemcami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają,
    że ich "teoria" jest równoważna z faktami naukowymi. Nie jest.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr