  • Data: 2004-10-25 14:15:48
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1jz5vinawg42t.dlg@onet.pl...

    > To jednak jest support czy nie - sam sobie przeczysz. :P
    > Telefoniczny - to pikuś - grunt że łaty są 'produkowane'

    Nie przeczę, tylko cytuję za M$...
    W mniemaniu producenta (M$) wsparciem technicznym nazywamy możliwość
    rozwiązywania problemów pojawiających się _podczas_ eksloatacji, czyli np.
    "Dlaczego mój CD-ROM nie startuje po włożeniu płytki z fukcją AutoRun?
    Windows Update to nie wsparcie techniczne, a łatanie dziur (taki "inny"
    support;-) ;P

    > Czy załatanie dziury to jest unowocześnianie ????

    Nie. Stanowczo nie (w myśl teorii M$).
    Unowocześnianie to zmiana wersji np. wspomnianego przeze mnie Windows Media
    Player z 9 na 10.
    Dla Windos 98 będą wypuszczane _tylko_ i _wyłącznie_ poprawki do dziur
    znalezionych w (przykładowo wspomnianym) Windows Media Player.

    > Śmiem wątpić - to po prostu naprawienie swojego błędu /czyt. MS/

    Wyjaśnienie powyżej...

    > Hmmm ..... coś Ci nie idzie stary :P

    Nie musi iść... Musi _stać_... ;-) ;P :D
    Wiem, co mówię i mówię ze świadomością. Tylko nie wszyscy odróżniają
    "Wsparcie Tecniczne" od "Windows Update Support" :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]