  • Data: 2004-10-25 13:03:09
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 paź o godzinie 14:26, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Toż właśnie to nie było MOJE pytanie tylko cytat :)
    > Odpowiedź: "resetnij i wyłącz antywira" :>
    > Takoż uważam że używanie wszelakiej maści "antywirusów aktywnych"
    > powinno być zakazane. Przez zdrowy rozsądek :) bo jak ktoś musi mieć
    > wolniejszy komp za każdą cenę to da się to inaczej załatwić ;)

    Zakazane stosowanie monitora AV ???
    MEGA ROTFL
    Gotfryd - bój się Boga!!!

    _Normalny_ program AV praktycznie nie obciąża systemu, pracuje sobie w tle
    i nie zawadza - jest kilka takich programów - na pewno nie należy do nich
    MKS :D

    --
    Herbi
    25-10-2004 15:03:07