  • Data: 2018-07-17 10:26:02
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 15:56:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Żyjesz w specyficznym i hermetycznym środowisku. Ja mówię o masach.

    Jesienią będą wybory samorządowe i wtedy zobaczymy, jak się sprawy mają. Na
    razie PiS szybuje w sondażach, ale wybory uzupełniające przegrywa i w to w
    rejonach uważanych za ich bastion:
    http://natemat.pl/225357,pis-ma-50-proc-poparcia-w-o
    statnim-sondazu-ale-prawdziwy-sondaz-trwa-przy-urnac
    h-wyborczych-mamy-wyniki-z-tego-roku
    http://www.rp.pl/Polityka/301039891-Trudne-wybory-Pi
    S-w-terenie.html

    Jeśli jednak kaczyści wierzą we własną propagandę, to wypada tylko się
    cieszyć.

    > Opozycja merytorycznie leży, a głosują na nią chyba już tylko ci, którym
    > fizycznie zależy na zmianie władzy

    W sierpniu 1988 były niemrawe strajki, a jeszcze jesienią tamtego roku
    myślałem, że umrę w najlepszym z ustrojów. Nie przypominam sobie masowych
    protestów i demonstracji, a rok później już było posprzątane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell