  • Data: 2018-07-17 11:49:37
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 11:36, Kviat pisze:

    > Też nie lubisz kobiet?

    Widzę, że kolega niewiele jarzy z tego, co Korwin mówi:)

    > Niektóre życzenia są fajne, ale brakuje mi: rozdziału państwa od
    > kościoła,

    Nieistotne.

    > wprowadzenia Euro. I paru innych rzeczy.

    Broń Boże, możliwość prowadzenia własnej polityki pieniężnej to bardzo
    ważna cecha państwa.

    > http://ruchkukiza.pl/klub-poselski/strategia-zmiany/
    #page/4

    > "Ale ta zmiana musi być przede wszystkim rewolucją etyczną, bo
    > najważniejszą kwalifikacją do rządzenia jest kwalifikacja moralna."
    >
    > Jak czytam o kwalifikacjach moralnych, to mi się niedobrze robi. W
    > państwie ISIS wszystkich sędziów, którzy nie mieli kwalifikacji
    > moralnych wyrżnięto. Podobno w ten sposób zlikwidowali problem z
    > przestępczością i już nie mają złodziei.

    Nie wiem, ale jeśli nie lubisz muzułmanów, to tym bardziej powinieneś
    wspierać "naszych ajatollahów", bo jak pokazuje historia, społeczeństwo
    z taką "próżnią religijną" nie istnieje.

    > Moje poparcie będzie miała partia, która w pierwszej kolejności
    > zagwarantuje rozdział państwa od kościoła.

    Nie zanosi się, i w sumie dobrze. Jako ateiście nic mi kościół w Polsce
    nie przeszkadza.

    > Uuuu... ale powiało....

    W sensie, że wg ciebie to oni tak sami z siebie, nawet bez jurgieltu? To
    by źle o nich świadczyło, ale na szczęście to nieprawda (wystarczy
    spojrzeć na listy płac niemieckich służb typu Fundacja Batorego).

    --
    Liwiusz