  • Data: 2004-02-16 17:50:05
    Temat: Re: Mandat i co dalej ?
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wrazliwosci spolecznej zdecydowanie, bo za nic nie moge pojac jak to jest ze
    > ja na wypłatę musze cały miesiac pracowac, a sa osobnicy lezacy ten miesiac
    > przed telewizorem a tak czy siak pieniadze dostaja (z moich nota bene
    > podatkow).

    hehe. z moich tez :) nie jestem za karmieniem darmozjadow. najwazniejsze, aby
    nie popadac w skrajnosci, prawda? rozumiem twoje oburzenie bo i mnie przeraza
    mysl, ze z moich podatkow placi sie darmozjadom. w bloku gdzie miaszkaja moi
    rodzice mieszka pijaczek, ktoremu mops doplaca do czynszu... on nie pracuje
    i nie ma zamiaru. takiego bym wyrzucil bez zastanowienia a mieszkanie komunalne
    przydzielil samotnej matce z dziecmi.
    pozdr
    marcin