  • Data: 2004-02-16 20:48:41
    Temat: Re: Mandat i co dalej ?
    Od: Koju <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a czy aby w tym kraju to nie jest tak, ze to nie niewinnosc a wine sie
    udowadnia?

    niech mu udowodnia ze tam stal... jak jest blokada to OK, ale bez
    blokady...sam nie wiem

    Pomijam tu kwestie moralne.

    PS
    kumpel ma 18-20 niezaplaconych mandatow i nikt ANI razu u niego nie
    byl...od poczatku istnienia parkometrow...