  • Data: 2023-05-08 07:29:27
    Temat: Re: Lokalizator
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak widać nie wrócił. Ja wiem, że kulsony, ale myślisz, że nie
    > sprawdzili? Może nie ma przesłanek żeby wszcząć sprawdzenie;)

    No sam nie wiem co myśleć :)

    > No chyba że się "urwał" i poleciał nahuj.

    No właśnie nie rozumiem jak mógł się urwać i polecieć, że nikt nie wie
    co i jak. Pod ms windows to nie chodzi.

    Jeszcze mi przyszło do głowy, że jak jakiś mocno bojowy to może
    specjalnie nie wie skąd wyleciał, żeby w razie przechwycenia centrum
    dowodzenia nie wydac, ale to chyba raz nie taki bojowy dron był, a dwa
    coś jakby powinno sie szyfrować czy jak? A może był jakiś super bojowy?
    Jak góglam to polska policja używa wypasionych DJI, ale widzę ich ceny
    to do jakiś 15k USD. Choć może jak w czasach kowidu kupiono od handlarza
    bronią to do tych 200k pln dobije. No ale one mają z pewnościa opcję
    samodzielnego powrotu.

    Ale całkiem do uwierzenia, że trzeba taką opcję ustawić i jeszcze
    zdefiniować gdzie jest ten "chołm" - tam przeciez musi być profesjonalny
    operator i jakiś dron mu sam tego ustawiac nie będzie.

    --
    Marcin