  • Data: 2023-05-09 01:14:34
    Temat: Re: Lokalizator
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Również gdy mają awarię i spadają? :-)

    To ciągle znam lokalizację bo lokalizacja jest przekazywana do bazy na
    bieżąco. Jak jest łączność to wiem gdzie jest dron. Jak nie ma
    łączności, to w zalezności od zaprogramowania albo wisi w miejscu utraty
    łączności, albo tam leży, albo wraca do bazy. Siląc się na obiektywizm
    jest kilka mozliwych scenariuszy, gdzie mógłbym nie wiedzieć gdzie jest:

    1) po utracie łączności (i nadal przy jej braku), w trakcie powrotu do
    bazy coś się z nim stało

    2) był zaprogramowany, że po utracie łączności miał siadać i usiadł np.
    na dach autobusu i gdzies sobie jedzie

    3) coś się takiego stało z oprogramowaniem, że stracił łączność i gdzieś
    nadal leci.

    Jakby którykolwiek z powyższych scenariuszów był w jakiś sposób
    prawdopodobny, to wydawałoby się, że dron za 200k powinien mieć
    fabryczny lokalizator niezalezny od samego drona. Nie wiem czy mają, mój
    mały nie ma.

    --
    Marcin