  • Data: 2005-06-01 21:31:12
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-01 23:21, regent... rzecze:
    > ciekaw jestem więc, czy korzystanie z książki, nabytej niezgodnie z
    > intencją autora (jaką??) jest w świetle prawa nielegalne???
    > i czy takie ograniczenie (możesz _korzystać_ gdy płacisz za książkę i do
    > tego kupisz słownik wyrazów suahili) jest prawnie skuteczne???
    > o promocji ,kupujesz "książka + słownik" masz 5 złotych taniej, nie
    > piszę...

    Właściwszym przykładem jest taki, że kupujesz książkę i możesz ją czytać
    tylko na blacie stołu, który z nią kupiłeś.
    Albo o płycie DVD, którą możesz oglądać tylko na odtwarzaczu, z którym
    ją kupiłeś.

    Szaleńcy mówią "nabyłeś licencję" a pozwalają swojej
    żonie/dziecku/koledze siadać do kompa z licencjonowanym tylko dla siebie
    programem? O zgrozo! Toż to kryminaliście potworni!
    Łapać i wieszać ich!

    ubawiony
    Arek

    --