  • Data: 2006-11-08 20:11:33
    Temat: Re: Legalnym być.
    Od: "Kojot" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > W wielkim skrocie: programy i gry do kosza. Filmy, zdjecia (w tym seriale)
    > i muzyka moga zostac o ile nie przedstawiaja materialow zabronionych (np.
    > pornografia dziecieca) lub nie zostaly jeszcze nigdzie publicznie
    > wyemitowane (np. uzyskanie filmu Doom na miesiac przed premiera).

    Za pozwoleniem jeszcze się dopytam (chcę być pewien, że prawnie
    jestem na czysto). A co z tymi ewentualnymi logami? Jestem u tego
    providera od dwóch lat, przez ten czas trochę ściągnąłem i
    udostępniałem zarazem. Co prawda nie w np. DC++, a tylko w
    BitTorrencie i z rzadka w eMule, a i to zazwyczaj tylko przez czas
    ściągania. Zakładam, że trzyma jakieś logi. Nie wiem tylko czy da
    się konkretne pliki po tym rozpoznać. Przyjmijmy jednak, że się da.
    Np. wiedzą, że 1.1.2006 ściągałem (i wysyłałem ściągając)
    pierwszy odcinek Bolka i Lolka. Przychodzą do mnie do domu. Faktycznie
    - mam coś takiego na dysku. Co teraz? Rozprawa itd.? Może lepiej
    wywalić wszystkie płyty, które ściągnąłem przy pomocy tego
    providera? Hm.?