  • Data: 2006-11-09 09:12:49
    Temat: Re: Legalnym być.
    Od: "Kojot" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Samo posiadanie filmow/muzyki/obrazow nie kloci sie specjalnie z prawem.
    > Programow - tak. Natomiast w logach moze byc dowod na udostepnianie
    > jakiegos utworu osobom trzecim. To troszke jak nagranie pobicia z uzyciem
    > kija - kija policja nie znalazla ale nagranie wystarczy jako dowod.

    Czyli co się stało się nie odstanie (oczywiście mówimy o filmach i
    muzyce, bo gry i programy nawet jeśli nie ma dowodów na
    rozpowszechnianie są zabronione). I skoro coś ściągałem
    wcześniej, to już po sprawie. Można to zostawić, bo nawet jeśli
    wywalę, to gdzieś jest dowód na ściągnięcie tego i jeśli kiedyś
    do mnie przyjdą to właśnie z tego powodu. Po prostu już więcej nie
    będę ściągał, bo co bym nie zrobił z tymi posiadanymi już
    multimediami (czytaj: wyrzucił czy zostawił) na jedno wychodzi...