  • Data: 2006-03-23 17:03:10
    Temat: Re: Legalnosc http://www.allofmp3.com/
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Szukajac wczoraj dalszych informacji w tej kwesti natknalem sie na dwa
    posty w zwiazku ze wspomnianym sklepem -
    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/234176.html oraz
    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/234439.html . przyznam szczeze, ze w
    tym momencie dalej nie jestem w stanie stuprocentowo wydac opinii w
    temacie - choc jakos tak podswiadomie sklaniam sie raczej do tego, ze
    sklep jest nielegalny - dodatkowym czynnikiem sklaniajacym mnie do
    takiego stwierdzenia sa bardzo niskie ceny utowrow (praktycznie mozna
    tam kupic jeden utwor juz za 5 centow...).

    Powiem szczerze - chetnie bym z tego sklepu skorzystal, by kupic tam
    cos tanio i legalnie - swietna alternatywa dla zakupow w polskich
    sklepach, gdzie plyty sa kosmicznie drogie. Tylko jaki jest sens
    robienia takich zakupow, jezeli faktycznie dokonowany zakup bylby
    porownywalny ze sciaganiem muzyki z sieci P2P w swietle polskiego prawa
    ? ;P