  • Data: 2007-12-21 21:41:34
    Temat: Re: Legalne czy nie?!
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@i...pl> wrote
    >Chodziło mi czy jeżeli będąc zagranicą kupię sobie legalnie(tam)
    >program lub zamówię z zagranicznego sklepu internetowego to będzie on
    >uznawany za legalny na terenie Polski czy popełnię przestępstwo bo
    >musi mieć jakaś głupawą wzmiankę lub coś innego że przeznaczony jest
    >do dystrybucji wyłącznie na terenie Polski???

    Nie musi mieć żadnej wzmianki, będzie legalny, skoro legalnie kupiłeś.

    Problem jest inny, co będzie jak zamówisz program, gdzie będzie licencja
    "nie do sprzedaży w Polsce", choć nie wiem czy to możliwe.
    O ile kupiłbyś go w kraju gdzie legalnie można nabyć to możesz go też
    przywieźć legalnie. Ale co jak przez Internet zamówisz będąc w Polsce???