  • Data: 2007-12-22 22:10:37
    Temat: Re: Legalne czy nie?!
    Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie proszę was odpowiedzcie jednoznacznie i do tego prostym i
    jasnym językiem(tak łopatologicznie jak pięciolatkowi). Czy naprawdę
    nikt się z tym bliżej nie spotkał? Czy w Polskim prawie nie ma tej
    kwestii gdzieś jasno sprecyzowanej? Nie jestem prawnikiem, nie mam z
    prawem styczności na co dzień i naprawdę nie mam bladego pojęcia od
    czego jest np. skrót "MZ". A bardzo zależy mi na jednoznacznej
    odpowiedzi (Tak czy nie) Niestety jestem osobą która nie może sobie
    pozwolić na domysły w tej sprawie( w stylu "a może i możesz...")
    Proszę, pomóżcie!!!