  • Data: 2007-04-01 08:37:46
    Temat: Re: "Laczenie biletow"
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Apr 2007 00:13:31 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Zgaduje, ze dotyczy to procentowej wartosci calkowitej ceny biletu za
    > przejazd :) Wole wiedziec czym sie bronic w razie kontroli. Czyli, jesli
    > dobrze zrozumialem, kwartalny 50% + jednorazowy 50% = normalny przejazd
    > jednorazowy.

    A w jaki sposób sobie "obliczyłeś" że wartość kwartalnego wynosi 50% ?
    Przecież bilety długoterminowe (miesięczny, kwartalny) nie odpowiadają
    swoją "wartością" biletom "zwykłym".
    Chodzi mi o to że bilet miesięczny kosztuje np. 100zł a kwartalny już
    kosztuje 250zł. I jak policzysz że jeden przejazd z biletem miesięcznym to
    50% to z biletem kwartalnym ile? także 50% ?
    Po to są bilety długoterminowe tańsze od zwykłych by bardziej się
    kalkulowała nabywcy.
    Nie ma prostego przelicznika ile kosztuje przejazd przy zastosowaniu
    miesięcznego a ile przejazd z kwartalnym.

    Zresztą - w ogóle nie rozumiem po co kombinujesz - bilet miesięczny jest na
    "okres" wystawiony a nie na "ilość" przejazdów. To samo z kwartalnym.