  • Data: 2007-04-01 13:38:48
    Temat: Re: "Laczenie biletow"
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-04-2007 o 12:25:03 Artur <s...@r...pbz> napisał(a):

    > A gdzie napisałem takie twierdzenie?

    A gdzie napisalem, ze to ty tak twierdzisz?

    > Co to znaczy "załapuje się"?
    > Albo masz prawo do zniżki albo nie masz.

    Przez cale 4 lata studiow bylem uprawniony do kozystania z tej znizki.
    Przez jeden dzien nie bede - zapomnialem o podstemplowaniu legitymacji.

    > Łapiesz się na ulgowe przejazdy na jeden dzień?
    > Co to za przypadek? :/

    Dokladnie na odwrot - przez jeden dzien sie nie lapie.

    > Nie. Bilet okresowy nie określa ilości przejazdów (nawet ulgowy). Określa
    > *okres* w jakim możesz korzystać ze środka komunikacji (w Twoim przypadku
    > nawet ulgowego).

    A kto mowil o ilosci? Chodzi o wartosc. To tak jakby na list mozna bylo
    nakleic tylko jeden znaczek. A ty przyklejasz piec - jeden za zlotowke i
    cztery za 5 groszy. Wydaje mi sie, ze kwartalny bilet 50% oznacza oplacone
    przejazdy w okresie waznosci biletu o wartosci 50% ceny normalnego biletu
    (bez wzgledu na ilosc przejazdow).

    > Nie. Ze względu na brak możliwości określenia że z biletu okresowego
    > tyle-a-tyle przypada na jeden przejazd.

    A po jaka cholere ma cos przypadac na jeden przejazd? Przyapada na dowolna
    ilosc przejazdow w okresie 90 dni od "skasowania" biletu. Pokrywa 50%
    normalnej ceny biletu.

    > Idąc Twoim tokiem "dzielenia".
    To nie jest moj tok dzielenia. To nie ja zaproponowalem system
    przeliczania kwartalnego na pojedyncze przejazdy.

    > Twoje wyliczenia nie mają sensu bo i tak nie zrobisz tego "łączenia"
    > biletu okresowego z jednorazowym.

    Dlaczego? Nie widze przeciwwskazan.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.