  • Data: 2020-03-06 00:43:21
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Mar 2020 22:58:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    oronawirus-covid-19-na-statku-diamond-princess,artyk
    ul,16462736.html

    > I coś wiadomo więcej dlaczego szwedzcy specjaliści tak uważają?

    mozesz poszukac ... ile IMO - 20% zarazonych cos tam juz mowi.

    > ~0.1%, czyli mieli bardzo dobrą opiekę.

    Albo malo szkodliwy. Choc gdyby zwykla grypa zabijala 1% ...

    > I dostali właśnie taką na tym
    > statku (oiom, te sprawy), czy jednak przypadki krytyczne transportowano
    > na ląd?

    troche trudno mi sie spodziewac oiom na statku ... ale moze jest sens.

    > 2300 odnosi się MZ do statku, nie do Japończyków - czytałem gdzies, że
    > izolowane ich indywidualnie (rodzinnie) w kabinach.

    Chyba masz racje - chodzi o izolowanie chorych od reszty pasazerow.
    Taka kwarantanna w kwarantannie :-)

    j.