  • Data: 2020-03-07 00:52:01
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba nabralismy naturalnej odpornosci.
    >
    > Ewentualnie "oni" nabyli, a wirus naszego klimatu nie lubi i nam tu
    > nie grozi.
    >
    > Ale przeciez latamy w rozne miejsca, i jakos nie chorujemy tam masowo,
    > wiec albo jestesmy odporni, albo wirus wyginal ...

    Raczej nie nabyli/śmy odporności. Pewna część populacji, która miała
    bezpośredni kontakt, niekoniecznie chorująca. To raczej będą pojedyncze
    osoby, niż większe grupy.

    To czym chyba wspomniałem na "inżynierii", że mieli problemy z
    opracowaniem lokalnych testów na covid19 bo jego genotyp jest w 80%
    zgodny z genotypem SARS. Zarażonych (jawnie) w SG było tylko 250coś osób
    i już bruździ w testach bo jak się ktoś zgłosi z kaszlem i temperaturą
    to nie byłoby wiadomo czy to "stare" przeciwciała na sars... ale zaraz,
    bo to się kupy nie trzyma, przecież to nie mogą być przeciwciała, a
    nieaktywny (letalny) wirus. Hmm.

    --
    Marcin