  • Data: 2005-08-05 14:55:20
    Temat: Re: Kupno działki
    Od: "Nora" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariolaK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dcvgge$hkq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Kupuje działkę rolniczą 1415m2 w przyszłości chcę zrobić z niej budowlaną
    > postawić dom.
    > Na co zwrócić uwagę przy kupnie działki?
    > Jakie dokumenty itp aby być prawowitym posiadaczem i nie mieć w
    przyszłości
    > problemów własnosciowych.

    - akt wlasnosci (odpis z ksiegi)
    - opinia urbanistyczna (Gmina to wydaje)
    - wypis z rejestru gruntów (z geodezji)
    (notariusz powinien ci takich informacji udzielic)

    Dodatkowo do 30 dni czeka sie na odpowiedz od Agencji Nieruchomosci Rolnych
    gdyz mają prawo pierwokupu (to ostatnie zglasza notariusz przy sporzadzaniu
    wstepnego aktu bo taki sie teraz na poczatek podpisuje)

    Nora