  • Data: 2005-08-05 14:06:22
    Temat: Re: Kupno działki
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariolaK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dcvgge$hkq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Kupuje działkę rolniczą 1415m2 w przyszłości chcę zrobić z niej budowlaną
    > postawić dom.
    > Na co zwrócić uwagę przy kupnie działki?
    > Jakie dokumenty itp aby być prawowitym posiadaczem i nie mieć w
    > przyszłości
    > problemów własnosciowych.
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariola

    Witam
    Należy udać się do notariusa tj.kupujący i sprzedający, ktory sporządzi akt
    notarialny
    Aby sporządzić akt notarialny , właściciel działki musi mieć wyrys tej
    działki , który to otrzyma w Starostwie Powiatowym w Wydziale Geodezji i
    Gospodarki gruntami Opłata za ten dokument wynosi ok 150 zł.
    Ponadto musi być akt własności tej działki i oczywiście dowody tożsamości

    Należy zwrócić uwagę czy sprzedający nie zalega z podatkami oraz opłatami w
    KRUSIE
    Uzgodnić z notariuszem założenie księgi wieczystej na kupującego/oni znają
    tą procedurę/

    Pozdrowienia KK