    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kryptowaluta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 22 Apr 2019 20:40:49 +0200

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 10:35:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytanie, czy jesteśmy w stanie namierzyć takie "martwe" środki. Bo
    > gdybyśmy byli, to wówczas dopiero można by było się zastanawiać nad tym,
    > co i czy w ogóle cokolwiek można z nimi zrobić. Wydaje mi się, że
    > problemem jest ich namierzenie.

    Czy to nie Ty pisales, ze "ksiegi bankowe" sa jawne, tylko srodki sa
    przypisane do portfela, a kto ma portfel - nie wiadomo.

    Takie od dawna nie ruszane portfele odszukac mozna, tylko - co dalej ?

    Ale ... zdaje sie, ze byl taki przypadek - jakas mala gielda
    kryptowalut, wlasciciel je trzymal we wlasnym portfelu,
    zmarl nagle ... i hasla przepadly.

    A teraz dodaj na to wyrok amerykanskiego sadu, nakazujacy zwrot
    srodkow ... no i na kogo US napadna, zeby wyrok wszedl w zycie :-)

    A moze to zadanie dla hackerow - zlamac szyfry i odzyskac ... no,
    wtedy to nie tylko "martwe srodki" sa w zasiegu :-)

    J.