  • 1. Data: 2019-04-20 19:59:14
    Temat: Kryptowaluta
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Z braku laku piszę na tą grupę, zobaczymy jakie będą efekty. Otóż, jak
    wiadomo, ilość bitcoinów jest ograniczona z definicji. Co jakiś czas
    jednak zdarza się że ktoś umiera zabierając do grobu hasła, czyli
    możliwość operowania jakąś kwotą. Znika ona bez śladu. Znając tempo,
    można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)
    Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy
    coś zaradzili?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-04-20 22:07:06
    Temat: Re: Kryptowaluta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 19:59:14 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> [...]
    > można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)
    > Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko? Lub może użytkownicy

    Od lat mam ochote przeczytac jak to dokladnie dziala, i zawsze brakuje
    czasu.

    Wydaje mi sie, ze w tym systemie sie kryja dodatkowe mozliwosci.
    Za to martwi mnie co innego - czy serwery sobie poradza z
    ksiegowaniem? Tam chyba przybywa informacji w olbrzymich ilosciach i
    trzeba to wszystko spamietac.

    A uzytkownicy ... na razie mnoza systemy.

    J.

  • 3. Data: 2019-04-20 22:14:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.04.2019 o 22:07, J.F. pisze:
    > Od lat mam ochote przeczytac jak to dokladnie dziala, i zawsze brakuje
    > czasu.

    kant, czyli oszustwo:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-04-21 09:01:30
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 22:07:06 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > trzeba to wszystko spamietac.
    >
    > A uzytkownicy ... na razie mnoza systemy.

    Nie poradzą sobie... .
    bo do księgowania potrzebne będą co raz wydajniejsze maszyny.
    Jakieś 2 lata temu na potwierdzenie transakcji
    trzeba było czekać ok 15 min, bez dodatkowych opłat.
    Po wniesieniu takowej (opłaty) czas ten skracał się do kilku minut.
    Na zakup takich maszyn stać będzie... o ironio... tylko... banki.

    Warto zdawać sobie sprawę z faktu, że na terytorium RP
    kryptowaluta BTC nie jest walutą a towarem.
    Jest kilka państw w których BTC jest walutą.

    Użytkownicy mnożą...
    bo wybrali "czerwony ocean" zamiast "błękitnego".

  • 5. Data: 2019-04-21 09:07:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 22:14:43 +0200, u2 napisał(a):

    > kant, czyli oszustwo:)

    W którym miejscu?

  • 6. Data: 2019-04-21 09:10:14
    Od: dantes <d...@q...com>

> [...]

    > możliwość operowania jakąś kwotą. Znika ona bez śladu. Znając tempo,
    > można przewidzieć że za kilkadziesiąt lat wszystkie BTC znikną :)

    Nostradamus?
    Jakaś zaraza?

    > Ciekawe czy twórca systemu przewidział to zjawisko?

    Twórcy.

    > Lub może użytkownicy
    > coś zaradzili?

    Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

  • 7. Data: 2019-04-21 09:18:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:10:14 +0200, dantes napisał(a):

    > Wystarczy zwykły testament z oświadczeniem woli.

    Niedawno pisano o dyrektorze jakiejś spółki który zszedł z hasłami do
    grobu:
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=utrata+b
    itcoinów+śmierć+zarządcy&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=
    UTF-8
    I co ty na to?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-04-21 09:24:03
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:18:10 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > https://www.google.pl/search?client=opera&q=utrata+b
    itcoinów+śmierć
    > +zarządcy&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Słyszałem.
    Jeśli dyrektor "nie zostawił" testamentu na tę okoliczność
    no to "po ptokach"...

  • 9. Data: 2019-04-21 09:53:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 09:07, dantes pisze:

    > W którym miejscu?

    w każdym:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-04-21 10:01:41
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 09:53:53 +0200, u2 napisał(a):

    > w każdym:)))))))))

    No to dajesz po kolei...

    Wymień na początek np. 11 etapów/miejsc/kroków,
    w których wg ciebie to "kant czyli oszustwo".

    Czekamy...