  • Data: 2022-02-03 12:00:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2022 o 10:39, Olin pisze:

    > Istnieją dane, jaki procent zaszczepionych i nieszczepionych chodzi bez
    > masek i zaraża?
    > Twierdzisz, że szczepieni bardziej beztroscy, ale na jakiej podstawie, poza
    > własnym przekonaniem?

    Ja twierdzę coś wręcz przeciwnego, na podstawie własnego przekonania, że
    jak ktoś jest szurem i się nie szczepi to tym bardziej chodzi bez
    maseczki i na sylwestry marzeń. Demonstracyjnie nie zakładają maseczek
    przed wejściem do sklepu i tylko wypatrują kto ma chęć im zwrócić uwagę
    i dostać w ryja.

    U znajomego w pracy dopiero od kilku dni szurstwo zaczęło zakładać
    maseczki podczas przemieszczania się od pokoju do pokoju w sprawach
    służbowych i tylko dlatego, że kierownictwo postawiło sprawę na ostrzu
    noża. Wcześniej, kiedy nie zakładali, "bo nie", było łatwiej. Od razu
    niezaszczepionego szura można było rozpoznać i wiadomo było kogo omijać
    z daleka.

    Pozdrawiam
    Piotr