  • Data: 2022-01-03 18:53:25
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2022 o 10:31, J.F pisze:

    > Shreku, ale nie pomyslales, z oni Ciebie oszukują ? :-)

    No kurwa, jak to? Przecież tak nie wolno!

    > A w rozporzadzeniu pewnie napisane, ze sa uprawnieni do kontroli
    > obecnosci w domu :-)

    No właśnie ta delegacja do tłita ministra mnie niepokoi. Ponoć stoi
    wyżej od brzydkiej książeczki bo funkcjonariusz nie jest od tego żeby
    jakiś praw obywatelskich przestrzegać a wykonywać polecenia przełożonego.

    > No ale to wina Tuska - on uchwalil ustawe o kwarantannie :-)

    Dokładnie - masz przykład, że jeśli powstaje prawo umożliwiające
    popełnienie władzy kurewstwa (choćby nie było to celem ustawodawcy i
    miał on kryształowe zamiary), to kurewstwo to zostanie popełnione. I tą
    myśl polecam jackowi który nie widzi problemu w inwigilacji obywateli i
    co więcej uważa to za stan normalny i jedyny akceptowalny.

    --
    Shrek